Kampania Google Ads
Google Ads pozwala wykorzystywać jeden z najskuteczniejszych modeli docierania do użytkownika. I to nie byle jakiego użytkownika – a użytkownika dopasowanego do naszej oferty. Używając reklam Google zwracamy się ze swoimi usługami/towarami do osób, które najprawdopodobniej ich szukają. Nie strzelamy w ciemno! Tak skuteczny model musi jednak swoje kosztować. Odpowiadamy na pytanie – ile kosztuje kampania Google Ads (Adwords)?Rodzaje reklam Google
Rodzajów reklam oferowanych przez Google jest naprawdę sporo. Można bez problemu wybrać coś dla siebie, niezależnie, czy wolimy reklamę jedynie tekstową, czy chcielibyśmy dobrać odpowiednią grafikę, a może stworzyć reklamę w formacie wideo? Nie ma żadnych przeszkód. Google ofertuje wszystkie te możliwości. Możemy także skupić się na działaniach remarketingowych. Czym jest remarketing? To docieranie do tych osób, które już wcześniej były zainteresowane bezpośrednio Twoją ofertą – weszły na Twoją stronę czy aplikację mobilną. Reklamy takie można ustawić, by wyświetlały się wtedy, kiedy użytkownik poszukuje konkretnych informacji, skłaniających do wniosku, że właśnie teraz jest bardziej niż wcześniej skłonny do zakupu. Zwiększa to szanse na dokonanie przez użytkownika transakcji właśnie z Tobą!Koszt kampanii Google Adwords (Google Ads)
Nie da się wyliczyć kosztu kampanii bez znajomości konkretnych wytycznych, takich jak zasięg geograficzny czy liczby samych produktów lub usług, jakie chcemy reklamować. Oczywiście, dużą rolę gra także konkurencyjność danego słowa kluczowego – a co za tym idzie – średnia cena za kliknięcie w reklamę. Ważnym czynnikiem jest również sezonowość danego produktu czy usługi. Reklamowanie oferty hotelu wypoczynkowego nad morzem będzie droższe przed i w czasie sezonu wakacyjnego. Dlatego budżet na każdą kampanie trzeba ustalać indywidualnie, biorąc pod uwagę wszystkie istotne aspekty wpływające na koszt reklamy. Ważne jest jednak, by poznać możliwe modele rozliczeniowe Google.Modele rozliczeniowe za kampanie Google Ads
Google proponuje nam kilka modeli rozliczeniowych, z których najpopularniejszym jest CPC, czyli cost per click. Swoją popularność zawdzięcza zapewne temu, że rozliczając się w tym modelu płacimy dopiero wtedy, kiedy użytkownik kliknie w naszą reklamę. Po tym kliknięciu naliczane są nam koszta. W ramach CPC możemy ustalić, jaką maksymalną kwotę chcemy wydać za kliknięcie. Nie znaczy to, że zawsze wydamy tę maksymalną kwotę. Prawdopodobnie będzie ona niższa – a najczęściej jest to po prostu rzeczywiste CPC, czyli minimalna stawka za kliknięcie.Ostatnie artykuły
- admin
- 0 Comments
Reklamy Google Ads jako metody zwiększania sprzedaży
Jesteś właścicielem... Czytaj dalej
- admin
- 0 Comments
Google Reklama – jaką kampanię Google Ads wybrać?
Przedstawiamy najpopularniejsze... Czytaj dalej
- admin
- 0 Comments
Na czym polega obsługa kampanii Google Ads/Google Adwords?
Choć reklamy... Czytaj dalej