Postaw na Google Ads
Chcąc rozkręcić swój biznes musisz postawić na marketing. Istnieje wiele kanałów, dzięki którym możesz dotrzeć z propozycją swoich usług lub produktów do szerokiego grona odbiorców. Zauważono jednak, że reklama nie ma już tylko trafiać do jak największej ilości osób. Ma trafiać do jak największej ilości osób, które najprawdopodobniej są zainteresowane tym, co chcemy im sprzedać. Z pomocą w tym aspekcie przychodzą reklamy Google Ads.
Co to jest kampania Google Ads (Google Adwords)?
Kampania Google Ads pozwala na tworzenie reklam, a najbardziej rozpoznawalna i kojarzona jest pod postacią reklam tekstowych, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google. Wybierając takie reklamy, dopasowujemy słowa kluczowe, po wpisaniu których przez użytkownika, Google wyświetli link sponsorowany kierujący na naszą stronę. To jednak tylko jedna z wielu dostępnych opcji! Chociaż płatne wyniki wyszukiwania, oznaczone jako „Reklama”, działają naprawdę świetnie, nie trzeba się ograniczać tylko do nich. W ramach kampanii Google Ads można docierać do użytkowników nie tylko poprzez tekst, ale i… grafikę czy wideo!
Kampania Display i kampania Youtube
Kampania Display jest ofertą Google dla tych przedsiębiorców, którzy nie chcę korzystać jedynie z tekstu, a wolą docierać do swoich użytkowników poprzez obraz. W ramach tej kampanii Google będzie umieszczać przygotowane przez nas bannery na różnych stronach, które są w sieci partnerów marketingowych Google. Oczywiście, mamy kontrolę nad tym, gdzie wyświetlają się takie reklamy – odpowiednio ustawiając naszą kampanie, nasze banery trafią tylko na witryny tematycznie spójne z naszą reklamą
Kampania Youtube to zaś możliwość dystrybucji reklamy w formie wideo. Kampania wideo pozwala na dotarcie to tych użytkowników, którzy korzystają z platformy Youtube – a jest ich naprawdę wielu. Nie bez powodu to właśnie Youtube okrzyknięto drugą największa wyszukiwarką świata! Reklama w formie wideo ma tę przewagę nad innymi, że nie przyciąga jedynie tekstem czy obrazem, ale i dźwiękiem. Dodatkowo, niektórych reklam na Youtube nie można przeskoczyć, trzeba je obejrzeć, by móc kontynuować wybrany film.
- admin
- 0 Comments
Reklamy Google Ads jako metody zwiększania sprzedaży
- admin
- 0 Comments
Google Reklama – jaką kampanię Google Ads wybrać?
- admin
- 0 Comments