Skuteczne działania marketingowe w Internecie? Zapewne wiesz, że Google Ads jest potężnym narzędziem przynoszącym duże zyski – a kluczem do sukcesu jest skutecznie zaplanowana kampania! Dlatego dziś przedstawiamy Ci 4 kroki, zbliżające Cię do pierwszej kampanii!
Zacznijmy od.. początku!
Aby założyć konto Google Ads musisz posiadać własną witrynę. Jeśli takiej nie posiadasz, nadal możesz korzystać z możliwości reklam Google – wykorzystując nowe narzędzie Google Ads – reklam inteligentnych. Wejdź na stronę Google Ads i kliknij przycisk “Rozpocznij teraz”.
Coś nowego.. czy coś starego?
Jeśli posiadasz już własne konto Google, wystarczy, że zalogujesz się swoimi danymi – a Twoje konto Google Ads automatycznie się z nim połączy. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Google, strona poprosi Cię o utworzenie nowego.
Opowiedz nam o swojej firmie!
Kolejnym krokiem jest uzupełnienie podstawowych informacji o Twojej firmie. Pierwsze pytanie, które dostaniesz od Google będzie dotyczyło Twojego celu. Jednak na razie nie chcemy tworzyć nowej kampani – etap ten pozostaw nam – dlatego na początku wybierz opcję “Przełącz na tryb ekspercki” -znajdziesz ją u dołu strony, pod celami. W kolejnym widoku znajdziesz opcję “Utwórz konto bez uruchamiania kampanii”, ponownie znajduje się ona pod dostępnymi celami kampani.
Potwierdź informacje o swojej firmie
Przeszliśmy do ostatniego punktu zakładania konta – punktu, który jest szczególnie ważny. Na tym etapie musisz potwierdzić kraj rozliczenia (“Polska”), strefę czasową (“ (GMT+02:00) czas: Polska”) oraz walutę płatności (“Złoty polski PLN zł”). Jeśli wszystkie informacje się zgadzają, pozostaje ostatnia część..
Na samym dole, tuż nad przyciskiem “Prześlij” Google zostawi Ci zapytanie, czy chcesz otrzymywać wskazówki i porady dotyczące skuteczności Twoich reklam – my sugerujemy Ci zaznaczenie opcji nie, ponieważ skuteczność działań Twoich kampani zapewnia nasz zespół. Jeśli jednak jesteś ciekaw jak to wygląda od kwestii praktycznej – i chcesz poznać kilka naszych tajników zawodowych – to możesz wybrać opcję tak.